سیاست حریم خصوصی

نشانی وب‌سایت ما : Www.Melkamlak.com

وب‌سایت ملک املاک طبق قوانین جرایم رایانه‌ای و تحت نظارت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال  samandehi.ir و مرکز توسعه  تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت Enamad.ir میباشد متعهد می‌شود که اطلاعات کاربران را با تمام امکاناتی که در اختیار دارد محافظت کند و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار سازمان‌ها و مراکز دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارائه ندهد.

لازم به توضیح است تراکنش مالی در سایت توسط شرکت پرداخت امن پی پینگ payping.ir  و تحت نظارت بانک مرکزی انجام میگیرد

اپلیکیشن ملک املاک : بدون ذخیره اطلاعات و دسترسی بر روی گوشی شما ، جزو امن ترین اپلیکیشن های جهان می باشد که فقط پل ارتباط بین شما و اطلاعات و فضای کاربری شما در سایت است.

شماره تماس ثبت شده در سایت فقط و فقط جهت ورود و خروج شما در سایت ذخیره میشود و به هیچ عنوان در اختیار کسی قرار نمیگیرد / آدرس ایمیل ثبت شده به هیچ عنوان در اختیار کسی قرار نخواهد گرفت و به درخواست آگهی دهنده میتواند ثبت و در متن آگهی نشان داده شود/ نام و نام خانوادگی و آدرس شخصی ثبت شده در سایت به هیچ عنوان در اختیار شخص یا فرد خاصی قرار نخواهد گرفت /

لازم به توضیح است تمام اطلاعات ثبت شده در سایت فقط در صورت نیاز با دستور محترم قضایی در دسترس نهادهای انتظامی و قضایی قرار خواهد گرفت/

همچنین ما این امکان را در اختیار کاربران قرار داده‌ایم تا کاربران در صورت عضویت در سایت ملک املاک بتوانند، اطلاعات خود را ویرایش کنند یا در صورت درخواست برای حذف کاربری خود با ارسال عدد 2 به سرشماره 500020307050 به تیم پشتیبان این امکان برای آنها فراهم گردد.

محتوا و منابع استفاده شده در سایت

مقالات و محتواهای سایت ملک املاک ممکن است شامل منابع متفاوتی ( ویدئو، تصویر، متن و… ) باشد. اگر محتوایی از سایت دیگر در ملک املاک قرار بگیرد، عیناً در قالب و شکلی که در آن سایت دیده شده، منتشر خواهد شد. ممکن است وب‌سایت‌ ملک املاک متنی را به عنوان تبلیغ سایت در انتهای متن قرار دهد.

لازم به توضیح است عنوان آگهی در بعضی از موارد مانند کامل نبودن و یا ثبت ناقص توسط پشتیبان سایت ملک املاک جهت سئو بهتر و قابلیت انتشار بهتر اصلاح میگرد و در صورت لزوم در ادامه توضیحات جهت معرفی بهتر استان یا منطقه محل آگهی ، یک مطلب از سایت قرار خواهد گرفت .

موارد مهم و ضروری

در صورت ارسال درخواست تبلیغ در سایت (ثبت آگهی ویژه ) هرگونه مشکل را به شماره 09375101953 اطلاع دهید تا به سرعت توسط پشتیبان برسی گردد.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت یا کاربری ، جهت پاک کردن آگهی به شماره تماس آگهی دهنده و قید کد ملک ، پیامکی مبنی بر حذف آگهی به شماره 09375101953  ارسال فرمایید تا پشتیبانی در اولین فرصت نسبت به حذف آگهی اقدام نماید .

در صورت استفاده از متن خلاف قانون در آگهی و یا تصویر خارج از شئونات اسلامی و غیر مرتبط ،آگهی تایید نخواهد شد و یا بخش قابل انتشار تایید میگردد.

جهت ثبت نام و ورود به ناحیه کاربری نیاز به شماره همراه خواهید داشت و لازم است نسبت به حفظ آن کوشا باشید ، چون به غیر از شما کسی به اطلاعات کاربری شما دسترسی ندارد .

در صورت هرگونه مشکل در ثبت نام و ثبت آگهی ، مشکل را به شماره 09375101953 پشتیبان اطلاع دهید تا خطاهای احتمالی سایت رفع گردد.

تمام لینک های استعلام مستقیم و بدون واسطه به سایت مذکور متصل میباشد و سایت ملک املاک واسطه میان کاربر و سایت های مورد نظر نمیباشد /

توجه توجه

اطلاعات موجود در وب سایت ملک املاک از طریق کاربران عمومی سایت ثبت شده است. لذا سایت ملک املاک هیچ گونه مسئولیتی در صحت و سقم اطلاعات مذکور ندارد و لازم است قبل از معامله نسبت به صحت مدارک از منابع قانونی استعلامات به عمل آورید.09