توضیحات آگهی

زمین مسکونی محدود ساخت ساز 200 متر ارومیه

یک قطعه زمین مسکونی در محدود ساخت و ساز 200 متر مربع و قطعه دوم از جاده
واقع در روستای کچه باش روبه روی شهرک صنعتی فاز دو
در محدوده طرح هادی
قابل معاوضه با خودرو

 

مطلب از سایت ملک املاک

اصول سرمایه‌گذاری در بازار مسکن

یکی از رایج‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ایران، سرمایه‌گذاری در ملک است. می‌توان گفت این نوع سرمایه‌گذاری روشی امن برای حفظ ارزش سرمایه‌های شماست. و همان اندازه که سودده است و می‌تواند باعث افزایش درآمد شود، ورود به آن بدون آگاهی نیز می‌تواند به همان اندازه پرریسک باشد. بنابراین باید اصول سرمایه‌گذاری در مسکن را به درستی بدانید. در ادامه به بررسی اصول سرمایه‌گذاری در بازار مسکن می‌پردازیم:
  • اصل اول: بررسی فضای بازار :اولین اصل برای ورود به  بازار مسکن و سرمایه‌گذاری در آن، بررسی بازار است، به این معنا که، زمانیکه شما می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید، بازار به سقف قیمتی خود نرسیده باشد.
  • اصل دوم: موقعیت سنجی :موقعیت سنجی باید از دو منظر متفاوت انجام شود. اول در مورد منطقه و یا محله‌ای که می‌خواهید در آن ملک بخرید و دوم مقایسه موقعیت مسکن با دیگر مسکن‌های مجاور در همان منطقه. به عبارت ساده‌تر باید در جایی ملک بخرید و سرمایه‌گذاری کنید که جای پیشرفت داشته باشد.
  • اصل سوم: تقاضا:سعی کنید سرمایه‌گذاری را بر روی ملکی انجام دهید که نسبت به دیگر املاک تقاضای بیشتری برای خرید داشته باشد. اصل تقاضا برای فروش سرمایه و نقد شوندگی بسیار مهم است.
  • اصل چهارم: قیمت مناسب:برای خرید و سرمایه‌گذاری در مسکن باید ملکی را انتخاب کنید که قیمت مناسبی داشته باشد تا شما بتوانید با فروش آن سودی به دست آورید.:رعایت تمام این اصول و توجه به آن‌ها می‌تواند منجر به یک سرمایه‌گذاری خوب و پر بازده شود. در ادامه مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در مسکن را بررسی می‌کنیم.
مزایای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن:همان طور که اشاره شد سرمایه‌گذاری در املاک مسکونی، اگر با آگاهی و سنجیده انجام شود، سود زیادی نصیب شما خواهد کرد. در ادامه به چند مورد از مزایای این نوع از سرمایه‌گذاری اشاره می‌کنیم:
  • کسب درآمد از طریق اجاره مسکن
  • یکی از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در مسکن، کسب درآمد از طریق اجاره آن است. با توجه به افزایش میزان اجاره بها در سال‌های اخیر، اجاره مسکن می‌تواند درآمد قابل توجهی برای شما داشته باشد. همچنین می‌توانید با رهن مسکن، از پول آن استفاده کنید و حتی در بازارهای دیگر سرمایه‌گذاری انجام دهید.
  • در اخر باید عنوان کرد که زمین بیشترین سودآوری را برای سرمایه گذاران خواهد داشت/