توضیحات آگهی

فروش آپارتمان 80متری دوخوابه اهواز

خانه تمیز ولوکس

 

مطلب از سایت ملک املاک

مزایای خرید آپارتمان

امروزه با گسترش شهرها و ساختمان سازی، در کنار زندگی در خانه ویلایی، آپارتمان نشینی نیز روز به روز در حال گسترش است. زندگی چه در خانه ویلایی چه در آپارتمان‌ مزایا و معایب خاص خود را دارد. افراد با توجه به ترجیحات و اولویت‌های خود زندگی در یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. ممکن است افراد به دلیل بالا بودن قیمت خانه ویلایی زندگی در آپارتمان را انتخاب کنند. پس برای چنین افرادی نیاز است که مزایا و معایب آپارتمان نشینی را بدانند. زندگی در آپارتمان یکسری مزایا دارد که خانه‌های ویلایی ندارند. مثلا هزینه‌های نگهداری از یک خانه آپارتمانی بسیار کمتر از خانه ویلایی است.

  • مزایای زندگی در آپارتمان
    • موقعیت مکانی خوب
    • یکی از مواردی که بر هم بر قیمت آپارتمان و هم انتخاب افراد تاثیرگذار است موقعیتی است که آپارتمان در آن قرار دارد. چیزی که بین افراد مشترک است این است که موقعیت خانه آن‌ها به گونه‌ای باشد که هم به محل کار دسترسی راحتی داشته باشد و هم در جوار همسایه خوب زندگی کنند. خوشبختانه آپارتمان‌ها به گونه‌ای هستند که این ویژگی را دارا هستند.
    • امنیت بالا
    • هر فردی در هر جایی که زندگی کند به اولین چیزی که می‌اندیشد این است که آیا خانه‌ای که من در آن سکونت دارم امنیت دارد؟ خوشبختانه از مزایای آپارتمان نشینی امنیت بالای آن است. مجتمع‌های مسکونی که دارای آپارتمان‌های زیادی هستند از درهای آهنی برای محافظت استفاده می‌کنند و معمولا نگهبان‌هایی نیز برای نظارت و کنترل در آن استخدام می‌شوند. آپارتمان‌ها از سیستم‌های ایمنی و دوربین‌های مداربسته برای حفظ امنیت ساکنین استفاده می‌کنند که پیاده سازی چنین ویژگی در خانه‌های ویلایی هزینه‌برتر است.یکی دیگر از دلایل امن بودن آپارتمان‌ها نزدیکی همسایه‌ها و واحد‌ها به یکدیگر است که این خود یک لایه امنیتی ایجاد می‌کند و سارقان را به دردسر می‌اندازد!
    • نظافت آسان و بی دردسر
    • دانستن مزایا و معایب آپارتمان نشینی خیال شما را بابت گرفتن تصمیمات برای آپارتمان نشینی راحت می‌کند. یکی از مزایای آپارتمان‌ها فضای کوچک آن‌ها است. این ویژگی باعث می‌شود کار نظافت و تمیزکاری برای خانم‌ها راحت و بی‌دردسر شود. انرژی که خانم‌ها برای تمیزکاری در خانه‌های ویلایی می‌گذارند خیلی بیشتر از آپارتمان است.
    • ارتباطات و روابط اجتماعی
    • یکی از مزایای آپارتمان نشینی این است که جایگاه شما از لحاظ اجتماعی بهبود پیدا می‌کند. کسانی که در آپارتمان زندگی می‌کنند ارتباط نزدیک‌تری با همسایه‌های خود دارند و خیلی زود رفت و آمدهای ایجاد می‌شود. مثلا زندگی در پنت هاوس اینگونه نیست چرا که کسانی که در پنت هاوس زندگی می‌کنند از افراد دور هستند و این به مرور زمان حتی باعث افسردگی آن‌ها می‌شود.
    • کاهش مصرف انرژی
    • از آنجا که متراژ آپارتمان‌ها کوچک است باعث کم مصرف شدن آب، برق و گاز می‌شود. سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه‌های هوا نیز از این امر مستثنا نیستند. از طرفی واحدهای آپارتمان به گونه‌ای است که می‌توانید از دیوارهای همسایه‌های مجاور برای گرم یا خنک کردن واحد خود استفاده کنید. شاید از خودتان بپرسید این امر چگونه امکان پذیر است؟‍! خیلی راحت، زمانی که شما با همسایه مجاور دیوار مشترک داشته باشید می‌توانید سیستم گرمایشی یا سرمایشی خود را در درجه پایین‌تری قرار دهید و حتی در هزینههای خود صرفه‌جویی کنید.