زیباترین جاهای دیدنی آلمان

معرفی کوتاهی درباره کشور آلمان 

جمهوری فدرال آلمان کشوری در قلب قاره اروپا که با کشورهایی چون لهستان، جمهوری چک، سوئیس، فرانسه، دانمارک، اتریش، هلند، لوکزامبورگ، بلژیک و دریاهایی نظیر شمال و دریای بالتیک مرز مشترک دارد. آلمان جمعیتی حدود 7/83 میلیون نفر دارد که در مساحتی تقریبی 357386 کیلومتر مربع گرد هم آورده است. پایتخت کشور آلمان شهر تماشایی برلین است و پرچم این کشور به رنگ‌های مشکی، قرمز و زرد می‌باشد. زبان رسمی مردمان این کشور زیبا و پهناور قاره اروپا زبان رسمی آلمانی، دانمارکی اسلاوی و فرانسوی است. دین اصلی این آلمان نیز دین مسیح از شاخه‌های کاتولیک و پروتستان است. همچنین در تکمیل اطلاعات اصلی این کشور خوب است بدانید واحد پولی این سرزمین یورو می‌باشد.
چیزی که درباره تاریخ کشور آلمان است این است که اولین ساکنین این کشور در حدود 600000 سال پیش در آلمان انسان‌های اولیه می‌زستند. این تخمین و عدد از آنجا نشئت می‌گیرد که باستان‌ شناسان در این محل فسیل‌هایی از نئاندرتالها را یافته‌اند. در جمهوری فدرال آلمان ادوار و پادشاهی‌های زیادی در این سال‌ها صورت گرفته است که برای مطالعه آن به وقت بیشتری نیازمند هستیم. آلمان از نظر موقعیت جغرافیایی در شرایط است که آب و هوای این کشور معتدل است. زمستان‌های سرد و تابستان‌هایی گرم، خشک و گاها خنک و بارانی از ویژگی‌های آب و هوایی این کشور است.

آشنایی با زیباترین جاهای دیدنی آلمان

براساس یافته‌ها کشور آلمان در سال 2017 بیش از  37 میلیارد بازدید کننده داشته است. این کشور که سومین شهر پرجمعیت قاره اروپا را در خود جای داده است، پر از شگفتی‌های تاریخی و طبیعی است. آلمان لقب نهمین کشور توریستی دنیا را از آن خود کرده است و بخش عمده‌ای از اقتصاد خود را از طریق گردشگران تامین می‌کند. در ادامه به معرفی مهم‎‌‌ترین جاهای گردشگری این کشور خواهیم پرداخت.

زیباترین و مهم‌ترین جاهای دیدنی آلمان عبارتند از:

  • کلیسای جامع آخن
  • رزیدنس وورتسبورگ
  • قلعه نوی شوان اشتاین
  • ورزشگاه مرسدس بنز آرنا
  • پارک ویکتوریا برلین
  • کاخ بلوو برلین
  • دریاچه آلستر بیرونی
  • سیتی هال هامبورگ
  • موزه سیاه چال هامبورگ 

کلیسای جامع آخن آلمان

کلیسا جامع آخن آلمان
کلیسای جامع آخن یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای جامع در کل اروپاست. کلیسای آخن به فرمان امپراتور شارلمانی ساخته شده است. این امپراتور که در سال 814 وفات یافت نیز در همین کلیسا به خاک سپرده شده است. این کلیسای قرن هشتمی در بخش تاریخی و قدیمی شهر بنا شده و یکی از اصلی‌ترین امکان مذهبی و مقدس کشور برلین محسوب می‌شود. بنای کلیسای آخن بسیار جذاب و هنرمندانه ساخته شده است. درون این کلیسا نیز آثار هنری و تاریخی قرون وسطایی نگهداری می‌شود و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

رزیدنس وورتسبورگ آلمان

رزیدنس وورتسبورگ آلمان
یکی از جاهای دیدنی آلمان رزیدنس وورتسبورگ است. ساخت این بنا از سال 1720 آغاز شد و تا سال 1780 با فاصله زمانی‌های منقطع ساخته شد. این سازه قصر پادشاهی یوهان فیلیپ فرنز و فردریک کارل وان شنبرگ و اسقف اعظم بوده است. این قصر با معماری باروکی به طور کامل ویژگی‌های سبک باروک را رعایت کرده است. رزیندس وورتسبورگ دارای راه پله‌های مجلل با سقف طاقی و ستون‌های بلند است که به نقاشی‌های زیبا و ماندگار به دست نقاش ونیزی مزین شده است. این قصر قرن هجدهمی به ثبت آثار جهانی یونسکو رسیده است.

قلعه نوی شوان اشتاین آلمان

قلعه نوی شوان اشتاین آلمان
قلعه نوی شوان اشتاین یک قلعه قدیمی است که در جهان به افسانه‌ها و داستان‌هایی که درباره آن شنیده می‌شود، شهرت دارد. این قلعه در قرن 19 میلادی به دست لودویگ دوم احداث شده است. قلعه نوی شوان به سبک قصر کارتون سیندرلا ساخته شده و همین ویژگی سبب جذابیت این قصر شده است. درباره این قلعه آمده است که لودویک بخش زیادی از بودجه سلطنتی را خرج این قلعه بزرگ با 14 سالن و 200 اتاق کرده است. قلعه نوی شوان هرساله بیشتر از 1 میلیون بازدید کننده دارد.

ورزشگاه مرسدس بنز آرنا آلمان

ورزشگاه مرسدس بنز آرنا آلمان
ورشگاه مرسدس بنز آرنا یکی از برترین و زیباترین ورزشگاه‌های دنیاست. ساخت ورزشگاه نامبرده شده در سال 1929 استارت خورد و در سال 1933 و پس از 4 سال به اتمام رسید. این ورزشگاه در بخش شرقی شهر اشتوتگارت و در جوار رودخانه نکار قرار گرفته است که به این وزشگاه جلوه‌ای خاص بخشیده است. ورزشگاه مرسدس بنز آرنا در 4 و نیم کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و برگزار کننده بازی‌های ژیمناستیک قهرمانی آلمان در سال 1993 بوده است. علاقه مندان به ورزش می‌توانند از این ورزشگاه دیدن کرده و یا مسابقاتی را در این ورزشگاه تماشا کنند و لذت ببرند.

پارک ویکتوریایی برلین آلمان

جاهای دیدنی آلمان پارک ویکتوریا برلین
یکی از زیباترین جاهای دیدنی آلمان پارک ویکتوریاست. این پارک یک محیط مرفح و زیباست که برای استراحت یک مکان پر از آرامش است. این پارک در مرتفع‌ترین بخش شهر برلین و در یک منظره زیبای در خارج از شهر واقع شده است. در این پارک یک مجسمه‌ی فلزی وجود دارد که در از جنگ‌های آزادی در قرن نوزدهم ساخته شده است. در صورتی که با تماشای بازید این پارک زیبا می‌روید خوب است از آبشار مصنوعی با ارتفاع 24 متری پارک ویکتوریای برلین دیدن کنید.

کاخ بلوو برلین آلمان 

کاخ بلوو برلین آلمان
کاخ بلوو برلین یک کاخ دیدنی و پر بازدید است که توجه زیادی از گردشگران را به خود جلب می‌کند. این کاخ درست در سال 1786 توسط یک معمار آلمانی شناخته شده در سال 1786 ساخته شده است. معمار آلمانی این کاخ شخصی به نام مایکل فیلیپ دانیل باومن می‌باشد. کاخ بلوو برلین به سبک نئوکلاسیک ساخته شده و در تمام ادوار به حکومت تعلق داشته است. این کاخ از سال 1994 به صورت رسمی به رئیس جمهور تقدیم شد. پس از آن نیز بخش‌هایی از این کاخ برای گردشگران قابل رویت است. بازدید از این جاذبه برای افرادی که به سیاست و زندگی و سیاسی علاقه مند هستند به شدت توصیه می‌شود.

دریاچه آلستر بیرونی آلمان

دریاچه آلستر بیرونی آلمان
دریاچه آلستر بیرونی که از سری دریاچه‌‌های آلستر است یکی از زیباترین نقاط آلمان به شمار می‌رود. دریاچه آلستر بیرونی را در واقع خواهر بزرگ‌تر دریاچه داخلی آلستر می‌شناسند که در میان پارکی زیبا و خوش آب و هوا واقع شده است. در اطراف این دریاچه‌ی دیدنی یک مسیر هفت کیلومتری کشیده شده است که همیشه مملو از پیاده روها و دوچرخه سواران است. جالب است بدانید اگر در ماه مه به آلمان سفر کنید می‌توانید با مراجعه به دریاچه آلستر در فستیوال شکوفه‌های گیلاس باغ‌های اطراف این پارک دیدن کنید.

سیتی هال هامبورگ آلمان

سیتی هال آلمان
سیتی هال هامبورگ یکی از جاهای دیدنی آلمان است. این جاذبه در مرکز شهر قدیم پایتخت آلمان قرار دارد. بنای سیتی هال در سال 1897 به اتمام رسید و یک فضای باشکوه و مجلل است. سیتی هال به سبک نئورنسانس ساخته شده و از زیبایی هیچ چیز کم ندارد. سیتی هال دارای 647 اتاق با معماری‌های زیبا و تزئینات فوق العاده است که بازدید از آن برای عموم آزاد است. برگزاری رویدادهای فرهنگی در سیتی هال به این بنا شور و حالی دیگر می‌بخشد که برای گردشگران بسیار مفرح است. برای بازدید از تمامی بخش‌های سیتی هال می‌توانید با تور سفر کرده و یا از راهنمایان مجموعه کمک بگیرد تا بهتر با این جاذبه آشنا گردید.

موزه سیاه چال هامبورگ آلمان

موزه سیاه چال آلمان
موزه سیاه چال آلمان از توریستی‌ترین جاذبه‌های گردشگری آلمان است. موزه سیاه چال یک موزه با محوریت تاریخی است که در یک خانه هیجان انگیز به اصطلاح شبح زده به وجود آمده است. در این موزه دخمه‌ها یا انبارهای هامبورگ نیز وجود دارد که بخشی از تاریخ شهر آلمان است. از جذابیت‌های این موزه می‌توان به نمایش‌هایی اشاره کرد برای هیجان انگیزتر شدن و واقعی‌تر شدن فضا اجرا می‌شود. نمایش کشتی دزدان دریایی سوخته در آتش و آسانسورهای قدیمی از پرطرفدارترین بخش‌های موزه سیاه چال هستند. موزه سیاه چال به افرادی که به رویدادهای تاریخی و هیجان انگیز علاقه مند می‌باشند، پیشنهاد می‌شود.

سایت واپلیکیشن ملک املاک

 مطلب از سایت

charter118.ir

امیدوارم از مطالب سایت لذت برده باشید …

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *